Intrebari Utile

Cati fotografi vor participa?

Oferta standard include o echipa formata dintr-un fotograf impreuna cu un asistent. In cazul in care ambii fotografi sunt liberi sau se doreste participarea in mod express a doi fotografi, oferta se poate modifica.
Participarea la eveniment acopera, de regula, 16 ore, in ziua respectiva. Pentru sedinte foto din ziua cununiei civile sau Trash the dress, intervalul orar il vom stabili impreuna cu voi-mirii tinand cont de locatie si de perioada anului in care se realizeaza.

Care este stilul vostru fotografic?

Fotografia noastra este naturala, lejera si cat mai putin editata. Incercam sa imbinam fotojurnalismul cu latura artistica a fotografiei. Pe cat posbil, dorim sa realizam cu voi un program al parcurgerii evenimentului pentru a nu avea suprize in ziua respectiva. Va oferim, de comun acord, sfaturi legate de programul evenimentului, locatii de sedinta foto sau orice alte detalii de care experienta ne-a invatat sa tinem cont. Ne implicam pentru a crea o fotografie buna in conditii de amenajare mai putin satisfacatoare. Vom interveni acolo unde este cazul si ne vom face nevazuti acolo unde momentul o cere. Toate acestea le vom face, insa, daca ne veti comunica asteptarile voastre de la ziua respectiva si de la noi si daca ne veti acorda totala incredere.

Cate fotografii vom primi si in ce format?

Numarul de fotografii predate depinde foarte mult de natura si complexitatea evenimentului. Acest numar varieaza de la minim 500 de cadre pana la cate putem duce si cate ne puteti oferi :)! In alta ordine de idei, suntetm adeptii unei fotografii „muncite” mai mult, dar cu un mesaj puternic, decat „n” fotografii lipsite de esenta.

Dupa cat timp primim fotografiile?

Pentru noi, fotografia inseamna 80% teren, in campul luptei 😀 si 20% in spatiul nostru de lucru, in studioul de editare. Incercam sa realizam atunci o fotografie buna pentru a edita mai putin invaziv, dupa eveniment. Insa implicarea noastra nu se termina in ziua evenimentului, grija si atentia pe care o acordam celor cateva sute de cadre trase initial, timpul de post-procesare si editare amanuntita a fotografiilor care vor ajunge in albumul vostru unic, se masoara in cateva saptamani, intre 30 si 90 de zile lucratoare. Toate fotografiile post-procesate vor fi predate pe minim doua dvd-uri personalizate, in format JPG. Designul si pocesul de printare al fotobook-urilor dureaza ceva mai mult.

Oferiti si servicii video?

Da, avem o echipa de videografi formata si indrumata de noi. De regula, atunci cand voi achizitionati un serviciu, va este mult mai usor si comod sa colaborati cu un funrizor care ofera mai multe servicii. In cazul nostru, fotografii si videografii vor coopera cu mult mai bine la evenimentul vostru, cunoscandu-se de multa vreme, participand impreuna la evenimente de aceeasi natura si ajutandu-se reciproc.

Care este costul serviciilor voastre?

Ofertele noastre pleaca de la niste pachete standard. Insa fiecare dintre acestea poate fi personalizat in functie de cerintele fiecaruia dintre voi, precum si de sezonul evenimentului. Pretul devine important dupa ce alte detalii au fost puse la punct. Iar noi suntem convinsi ca voi, cei care va relaxati privirile pe fotografiile noastre, veti gasi, cu siguranta, pachetul potrivit voua.

Nu se mai posteaza comentarii

Highslide for Wordpress Plugin